Връщания и оплаквания

👉 Връщане на продукти

 

В съответствие с действащите разпоредби имате право да върнете продукта, без да посочвате причини, в рамките на 14 календарни дни от датата на доставка на поръчаните стоки в рамките на отказа от договора, съгласно общите правила съгласно разпоредбите за сключване на договори от разстояние.

Върнатият продукт не трябва да има следи от употреба. Ако това условие не е изпълнено, продуктът няма да бъде приет. Потребителят поема транспортните, опаковъчните и други разходи за върнатите стоки до продавача.

Правото на оттегляне не се прилага, когато:

услуги, които са били изцяло извършени от дружеството (със съгласието на купувача) преди изтичането на 14-дневния срок за отказ
артикул, който е изработен по поръчка (например рокля, ушита по поръчка, тениска с лого, бродерия върху дреха),
артикул, който се разваля бързо или има кратък срок на годност.
артикул, доставен в запечатана опаковка, която не може да бъде върната след отваряне по здравословни или хигиенни причини, ако опаковката е била отворена след доставката (напр. защитни маски),
артикул, който поради своето естество е неотделим от други артикули след доставката (например копчета на дреха),
услуги, при които клиентът изрично изисква от търговеца да дойде при него за спешни ремонти или поддръжка.

 

Ако желаете да върнете продукт:

 

Изпратете обратно закупения продукт в неповредено състояние и в оригиналната му опаковка с цялото му съдържание.
Приложете доказателство за покупка (касова бележка, копие от фактура) и писмено заявление, в което посочвате желанието си да върнете продукта и информация за поръчката, номер на сметката, данни за контакт.
В рамките на 3 работни дни от получаването на пратката ви ще проверим състоянието на върнатия продукт (дали няма следи от употреба, дали не е повреден или унищожен и дали е в оригиналната опаковка с цялото си съдържание).
Ако не забележим никакви противопоказания, в рамките на 7 дни ще бъде възстановена сумата по приложения номер на сметката. В случай на плащане с кредитна карта възстановяването на сумата ще бъде извършено по картата. Ако връщането на даден продукт бъде отхвърлено (поради повреда на продукта или следи от употреба, липса на документация), ще ви информираме на посочения имейл адрес, че не приемаме връщането на продукта. Ние ще изпратим продукта обратно на посочения адрес за връщане в рамките на 7 работни дни, за сметка на потребителя (пощенски разходи).



👉 Оплаквания

 

Преди да получите пратката си, винаги проверявайте дали не е повредена при транспортирането. Ако опаковката има видими външни повреди, препоръчваме ви да откажете да приемете пратката и след това да се свържете с нас на: +48 783 165 510.

След заплащане на сумата за събиране и получаване на пратката е възможно да се отвори пратката в присъствието на куриера - в случай на несъответствия се съставя протокол за несъответствие, който е основание за последваща рекламация.

Ако се окаже, че закупените стоки имат производствени дефекти или не отговарят на описанието, моля, следвайте процедурата за подаване на жалба по-долу:

Ако желаете да се оплачете от продукта, моля, изпратете ни формуляр за оплакване, в който подробно описвате причините за дефектния продукт, формата на обезщетение, както и адреса за връщане и номера на сметката, по която ще бъде възстановена сумата (в зависимост от решението на магазина).
В рамките на 14 дни от получаването на жалбата ще ви информираме по имейл или по телефона за резултата от процедурата.
Ако жалбата бъде уважена, в рамките на 14 работни дни от решението ще ви компенсираме разходите, направени от: поправяне на рекламирания продукт, изпращане на ново копие на продукта или възстановяване на парите ви.
Ако оплакването бъде счетено за неоснователно, ще ви предоставим подробна обосновка на взетото решение и в рамките на 14 работни дни ще ви изпратим рекламирания продукт за наша сметка. В случай на плащане с кредитна карта, сумата ще бъде възстановена по вашата карта.

Ако имате съмнения, можете да се свържете с нас по имейл на адрес: office@moderncompany.bg или телефон: +48 783 165 510 и ние ще ви дадем насоки как да разгледате жалбата си бързо и безпроблемно.

Нагоре
Shop is in view mode
Покажи версията на цялата страница
Sklep internetowy Shoper Premium